Tuesday, August 24, 2010

Riviera Maison (RM)

 

Het is steeds zo verleidelijk om iets te kopen als ik ergens in een grote stad ben waar ze ook Riviera Maison winkels hebben. Hoe dichter ik bij de betreffende stad kom hoe nerveuzer ik wordt. Ik begin dan te trillen en stotteren. Daarnaast heb het gevoel dat ik altijd te laat kom en dat de mooiste, maar ook goedkoopste Sale items weg zijn. Idioot dat ik dan ben, want mijn hele huis staat al vol met Riviera Maison of ook wel afgekort RM. Ik heb zelfs de muren beplakt met RM. De kinderen moedigen me ook nog eens aan om RM te kopen dus die helpen ook niet echt! Ik moet een besluit nemen of er moeten RM spullen weg of ik moet een stuk bij mijn huis aan gaan bouwen.......en dat laatste gaat hem voorlopig niet echt worden...

No comments:

Post a Comment