Saturday, September 18, 2010

Boeken


Ik ben al twee dagen bezig met mijn boekenkast. Ee´n keer per jaar haal ik alle boeken uit de boekenkast  en klop buiten al het stof eruit. Dat was ook erg nodig want vorig jaar heeft er een verbouwing plaats gevonden en is er genoeg stof blijven liggen. Het schiet ook niet echt op want ik heb niet alleen heel veel boeken maar hebben ze allemaal een eigen verhaal. Zo ook deze boeken op de foto. Ooit gekregen van een mevrouw die in het boeken winkeltje kwam waar ik toen werkte. Het winkeltje was van mijn opa en die zei altijd dat boeken weg doen een misdaad was. Dus kwam ze bij ons met een hele doos vol oude exemplaren. Ik viel toen voor de omslag en heb ze mee naar huis genomen. Ze zijn al op vele plaatsen geweest en hebben altijd een vast plekje in de kast.
 Nu het herfst wordt haal ik de herfstbollen weer van zolder. Dit is een kruidnagelbol die ik zelf heb gemaakt. Ik heb erg veel bollen en jullie zullen regelmatig een voorbij zien komen:-)

No comments:

Post a Comment