Saturday, February 25, 2012

250 Weckflessen



Een tijdje geleden kwam Hendrik (85 jr) bij mij in de zaak met de vraag of ik ook belang had bij een aantal weckflessen. Hendrik komt al jaren bij ons voor hulp bij het computeren en is hij een boer met pensioen. Hij woont samen met zijn vrouw nog zelfstandig in de boerderij wat vroeger hun bedrijf was.
Maar goed, Hendrik vroeg aan mij dus of ik belang had bij weckflessen en ach, ik ben altijd wat hebberig dus ik zei volmondig "ja".

Een week later ging de telefoon en had ik Hendrik aan de lijn. Hij wilde de weckflessen even langs komen brengen. Nog geen 10 minuten later stond Hendrik met zijn kleine bolide voor de deur met jawel 250 weckflessen in zijn aanhanger. "Ach", zei hij " Ik heb ze allemaal maar meegenomen". Was hij er mooi van af. We zijn met 4 mensen 3 kwartier bezig geweest om al die weckflessen uit de aanhanger te krijgen. Ik met mijn grote mond.....Overal zie je nu weckflessen bij mij op het werk en iedereen die langs komt wordt gevraagd of ze nog weckflessen nodig hebben ;-) De grote hoeveelheid weckflessen slinkt langzaam, maar we hebben er wel heel veel lol om en Hendrik, die is mooi van zijn weckflessen af.

No comments:

Post a Comment