Tuesday, May 11, 2010

placemats worden kussens

Al een paar jaar beschik ik over een stapeltje placemats van de Riviera Maison. Licht blauwe en roze.
Nu wil ik wel weer eens iets anders, maar wat moet ik met de oude placemats. Heel even overwoog ik om ze op marktplaats te zetten, maar toen kwam al snel het idee om er kussentjes van te maken.
Twee placemats op elkaar maakt dus één kussen. 

Ik had nog zo tegen de kinderen gezegd dat ze niets voor moederdag hoefden te kopen omdat het voor mij al moederdag is als ze allemaal even thuis zijn. En dat waren ze alle drie afgelopen zondag!
En zonder dat moeders het wist hadden ze onderling allang besloten om iets voor moeders te kopen. Een heerlijke geurtje pronkt nu op mijn kastje. Eternity had ik al, maar dat kleine flesje is van Cacharel en heet Noa en ruikt heerlijk!

No comments:

Post a Comment