Friday, July 9, 2010

Contact met Sil

Ik heb Sil gevonden!
Lieve blogsters, dank voor alle oproepen die jullie mij hebben gestuurd iv.m. de foto's van Sil's Home.
Ondertussen heb ik contact met Agaath van Sil's home gehad. Ze was inderdaad onder de indruk van de foto's die ik had gemaakt van de winkel. Ze wil ze gaan gebruiken voor op haar website Sil's home
Ook heeft ze me gevraagd of ik een reportage wil maken. Dat wil ik natuurlijk wel! Ik zal dan ook mijn spiegelreflexcamera gaan gebruiken met verschillende lenzen en een statief want die mag dan ook niet ontbreken. Wanneer weet ik nog niet, maar dat horen jullie dan nog wel. Hieronder nog een paar foto's die ik nog niet prijs had gegeven en Agaath mocht je dit nog lezen, de foto's zijn naar je onderweg ;-)

No comments:

Post a Comment