Friday, July 2, 2010

Warm in de tuin..


Nederland zit in de halve finale en het is vandaag 35 graden. In mijn tuin is het te warm om gezellig en lekker te zitten. Deze Bij lag bij de achterdeur en heeft het niet gehaald, maar het Lieveheersbeestje was zo verstandig en zocht een koel plekje...


In mijn moestuin is het nu ook veel te warm en moet ik s'avonds laat nog daarnaar toe voor de aardbeien, bessen, sla en de eerste courgettes.


En in mijn tuin achter het huis is het ondanks de parasol en een briesje wind ook veel te warm.
Dus ik heb mijn dag bijna helemaal binnen doorgebracht. Maakt niet uit, ik ben wel actief gebleven en zijn er veel kleine klusjes opgeknapt...



Ik wens een ieder die ondanks de warmte toch nog aan het bloggen is een heel goed weekend!

No comments:

Post a Comment