Tuesday, June 29, 2010

De gasten vliegen uit!

Ieder jaar komen er twee koolmeesjes trouw bij ons logeren in één van onze 3 gastenverblijven.
Nog nooit had ik ze met de kleintjes weer weg zien vliegen, tot afgelopen zondag.
Door de hitte branden ze bijna uit hun gastenverblijf en waren ze genoodzaakt om deze te verlaten.
Mijn dochter riep dat ik snel mijn camera moest pakken omdat de gasten van plan waren te vertrekken.
De ouders heb ik niet kunnen fotograferen, maar één kleintje die nog niet goed kon vliegen wel. We hebben het kleintje uiteindelijk weer teruggezet omdat de katten op de loer lagen. De ouders zijn daarop ook weer terug in het huisje gegaan, maar volgens mij zijn ze vandaag allen vertrokken.
Wie weet zitten ze volgend jaar allemaal in alle drie de huisjes....

No comments:

Post a Comment