Friday, November 26, 2010

Kandelaars

Vandaag ben ik met mijn moeder en zus naar de Winterfair in Hardenberg geweest. Het is bij ons een beetje traditie aan het worden. We waren er bijna als eersten, hihihi. Mooie stands en veel, heel veel voor de kerst. Ik heb als eerste een houten kerstboom gekocht van takken. (Die zien jullie later nog ;-) Het ding weegt ± 20 kilo, maar hij moest mee. Toen kwamen we bij een stand met allemaal brocante en zag ik deze 2 kandelaars staan. De dame van de stand wilde ze graag kwijt en mocht ik ze voor € 5,00 meenemen. De ene is ± 40 cm hoog en de andere 30 cm. Allebei van armeluiszilver. Ze wilde ze heel voorzichtig inpakken en toen...stootte ze de ene tegen de andere en klapte de bovenkant eraf.
Ze voelde zich zo schuldig dat ik hem zo mee mocht nemen.  Heel voorzichtig heb ik vanmiddag de 2 delen weer aan elkaar geplakt en je ziet er bijna niks meer van. Samen met nog een aantal kandelaars staan ze nu op het kastje te pronken.De vaas waar ik naar op zoek was, heb ik jammer genoeg niet kunnen vinden.

No comments:

Post a Comment