Friday, November 5, 2010

Sterren



Via een blog zag ik deze sterren. Ze komen van en Zweedse site genaamd: Granit
Ik dacht, oh dat kan ik ook! maar dat viel dus even tegen. Allereerst kon ik geen geschikt papier vinden. Totdat ik de oude bos-atlas uit het jaar 0 zag staan. Deze bestaat nu uit verschillende delen. Via een filmpje op You Tube heb ik geleerd hoe ik deze sterren kan vouwen.  Er zijn er vele mislukt omdat het vouwen heel precies moest. Daarna de losse stukje aan elkaar gelijmd en zie daar ...
Tegen 18.00 uur kwam Thom mijn zoon thuis en hij heeft me geholpen met het fotograferen en de belichting. Morgen gaat hij me nog meer leren over hoe ik met weinig zonlicht toch kan fotograferen.
Thom volgt een opleiding in Fotogafie en Vormgeving dus ik zit dicht bij het vuur. Nu wel zo prettig!

No comments:

Post a Comment