Sunday, April 24, 2011

Seringen op een lampet-stel

Ik had me gisteren voorgenomen om even naar de Intra Tuin te fietsen en mezelf te trakteren op iets leuks. Na een week me ziek en ellendig gevoelt te hebben mag dat ook vond ik zelf :-)
Op de één of ander manier wilde mijn fiets richting kringloop. Ach, het is mooi weer dus waarom niet!
Bij binnenkomst viel hij me meteen op. Een prachtig lampet-stel met paarse rand.
Hier en daar beschadigd, maar goed genoeg om in de tuin op een tafeltje te zetten. Met lampet-stel ben ik nog naar de Intra Tuin gefietst, maar ik was zo blij met m'n aanwinst dat ik daar op een paar plantjes na niets meer heb gekocht.

Thuis gekomen meteen een aantal takken witte seringen geplukt. Het staat zo mooi dat ik er gisteravond binnen van heb genoten want ze ruiken ook nog eens heel lekker, maar vandaag gaan ze naar buiten....

No comments:

Post a Comment