Monday, March 29, 2010

Emaille op maandag!

Nu hier zijn ze dan! 
Mijn emaille voor de maandag. Het wordt steeds moeilijker om emaille te fotograferen omdat mijn verzameling niet zo enorm uitgebreid is, maar ook deze maandag is het me weer gelukt. Dit keer een oude kan in wit met een blauw randje. Deze heb ik 2 jaar geleden voor twee euro gekocht op de vrijmarkt. Het kleine blauwe koffiepotje is denk ik onderdeel van een serviesje voor kinderen, maar zeker weten doe ik niet. Ik heb het al jaren in mijn bezit en heb geen idee hoe ik eraan kom.
Zand en Soda potjes, ook van emaille. Een beetje roestig, maar dat maakt ze speciaal.

Voor meer emaille op maandag.
Ga eens naar de blog van Irma van Allemaal Kleurtjes om te zien wie er nog meer meedoen met Emaille op Maandag!

No comments:

Post a Comment