Thursday, March 4, 2010

Maarts viooltje

Vanochtend fietste ik naar m'n werk en dacht dat ik misschien wel een uurtje eerder vrij kon nemen om het tuincentrum onveilig te maken. Om 14.00 uur ben ik dan ook op de fiets gestapt en richting het tuincentrum gaan fietsen. De zon scheen heerlijk en kon ik het voorjaar zelfs ruiken.

Eenmaal aangekomen werd ik overrompeld door al die mooie kleurtjes. Het duurde dan ook niet lang voordat ik mijn kar vol had met blauwe en witte viooltjes. Ik hou op de een of andere manier niet van de kleur geel en zul je ook geen geel in mijn huis terug vinden. Thuis gekomen heb ik eerst een oude emaille schaal gevuld met witte viooltjes en in de achtertuin op de tafel een pot met blauwe viooltjes. Eentje heb ik in een kopje op tafel gezet met wat eitjes zoals je hier op de foto's kunt zien. 
Laat de lente maar komen!




No comments:

Post a Comment