Sunday, April 4, 2010

Oude foto's uit 1952

Het moet rond 1952 zijn geweest dat deze foto's zijn gemaakt. Het is mijn moeder die op de foto staat toen ze ± 18 jaar was. Ze was als dienstmeisje in dienst bij een vooraanstaande familie.
Ze staat hier op de foto met de jachthond bij het zomerverblijf van de familie. Als klein meisje hing ik altijd aan haar lippen als ze vertelde over haar diensttijd en over de avonturen die ze daar beleefde. Ze heeft zelfs mijn vader ontmoet in deze periode en kan dan ook terug kijken op een fijne tijd.

Waarom ik deze foto's laat zien?
Nu, mijn moeder vroeg me of ik ze op de computer kon bewerken zodat ze weer wat helder en frisser zouden worden. De linkse is aardig gelukt en de rechter moet ik nog doen.
Als dit allemaal goed gaat dan ga ik meer foto's van haar digitaliseren of wel op de computer zetten en bewerken.

No comments:

Post a Comment