Monday, April 12, 2010

Vandaag geen emaille maar bloesem

Lieve bloggers, bedankt voor jullie reacties op de jasbeschermers. Daardoor durfde ik vanochtend op de fiets te stappen en de weide wereld in te fietsen. Ook op straat kreeg ik verschillende positieve reacties en op het werk was iedereen enthousiast.  Voorlopig laat ik het dan ook zitten..


Ik zag hele mooie bloemen bij de bloemenwinkel, maar er hangt weer een behoorlijk prijskaartje aan. Dat komt omdat ik weer eens iets bijzonders wil.

Voor dat geld kan ik ook een leuk woonblad kopen dacht ik bij mezelf en ben dus op de fiets gestapt zonder bloemen. Thuis gekomen ben ik meteen de tuin ingelopen op zoek naar wat bloesem en zie hier, ook weer leuk... Mijn emaille verzameling is niet zo heel groot. Ik heb nog wel iets buiten staan, maar kon ik vanavond niets meer fotograferen. Dus bewaar ik dat voor de volgende maandag...


No comments:

Post a Comment