Friday, April 30, 2010

Schatten van de Koninginnemarkt


Vanochtend al vroeg uit de veren om met een vriendin naar de Koninginnemarkt te gaan. Nou dat hebben we dan ook geweten. Toen we aankwamen waren er al veel mensen op de been. In het begin kon ik nog niks vinden van Regout/Maastrichts aardewerk. 

Bijna had ik de moed opgegeven totdat opeens een mooi sauskom van Regout voor nog geen 2 euro. Een paar kraampjes verder 2 kommen en een schaal voor bijna niks. Een Zeeuws blikje voor babbelaars voor maar 0,50 eurocent.

De glazen stolp (zonder koekjes) voor maar 1 euro. Dus ik werd helemaal blij, maar ik werd nog blijer toen ik een kussenhoes, bekers en bordjes van Green Gate zag liggen. (zie je nog wel). De prijsjes hingen er nog aan, maar dat mochten we 3x door de helft doen, waarschijnlijk omdat het ging regenen
Moe en nat geregend, maar voldaan zijn we daarna richting huis gegaan.

No comments:

Post a Comment