Saturday, April 10, 2010

Pink flowers

De afgelopen week reed ik regelmatig op mijn fiets langs een prachtig in bloei staande boom.
Maar ja, hij staat niet in mijn tuin en plukken durfde ik niet. Vanmiddag fietste ik samen met zoonlief weer langs die mooi in bloei staande boom. Ik vertelde hem dat ik zo graag daar wat bloesem van zou willen voor het maken van een paar foto's. Hi, hij bedacht zich niet, stapte van zijn fiets en plukte twee mooie takjes met roze bloemen, zodat ik mijn foto's kon maken. 

Deze zijn als dank voor alle leuke, lieve en mooie reacties die ik steeds van jullie mag ontvangen... 
Goed Weekend!

1 comment:

  1. Hoe kan je nou stukjes schrijven als "hij bedacht zich niet, stapte van zijn fiets en plukte twee mooie takjes met roze bloemen, zodat ik mijn foto's kon maken"
    en dan de foto's van Haikey gebruiken?
    Voel je je daar serieus goed bij om net te doen alsof je deze foto's zelf maakt, lijkt me dat dit niet echt voldoening kan geven toch?
    Buitenom dat kan een ander zich hier behoorlijk gekwetst door voelen als je zijn/haar foto's gebruikt...denk er eens over na?

    Groetjes, Veronique

    ReplyDelete