Monday, October 25, 2010

Alles is nu anders

De kleuren van de deken hebben me geïnspireerd en ben ik bezig geweest met het veranderen van een hoekje. De flessen had ik buiten staan en al eens eerder gefotografeerd. Nu stonden ze vorige week ook in een libelle-wonen blad afgebeeld, maar de prijzen stonden er bij geschreven en ik dacht gelijk Woh, die moet ik maar niet meer buiten laten staan!  Stel je voor dat het hard gaat vriezen en dat ze kapot knappen. Ja, nu ik de waarde van die flessen weet wordt alles opeens anders...
Ik heb ze gisteren gewassen en gepoetst en de één kreeg een ketting de ander een lintje. Heel voorzichtig heb ik ze behandeld. De kinderen keken al heel raar op omdat ze voorheen buiten stonden en ik er eigenlijks nooit naar om keek, maar ja, nu is alles anders ;-)

No comments:

Post a Comment