Tuesday, October 5, 2010

Ziekenhuis

Gisteren ben ik in het ziekenhuis geholpen aan een slecht werkende klep in een ader in één van mijn benen. Deze deed zijn werk niet meer en hebben ze met een laser apparaat deze weggebrand. Over 6 weken wordt er bekeken of er nog een klepje achter mijn knieholte moet worden verwijderd. Ik ben door een broeder in een hele mooie sexy kous geholpen. Die mag pas donderdag weer uit! En ik moest van de arts verplicht lopend naar huis. Tijdens de ingreep vroeg de arts of ik me wel op m'n gemak voelde, nou ik schoot in de lach want ik was zo moe van het behangen etc. dat ik blij was om even te liggen ;-)

 Dit medicijn kastje heb ik ooit eens op de rommelmarkt gekocht.
Het kruisje heb ik er met de hand opnieuw opgeschilderd.
De verbandtrommel is ook al een oudje. We hebben er nog steeds pleisters etc. in.

No comments:

Post a Comment