Sunday, October 24, 2010

Rookstoel heeft een winter deken

Zoals jullie al weten ben ik druk met wollen dekens in de weer. Gisteren had ik al een post over mijn aanwinst van de kringloop gemaakt en vandaag laat ik jullie zien wat ik met een deel van de deken heb gedaan.  Deze stoel is al jaren in mijn bezit en regelmatig drapeer ik er een ander stukje stof omheen. Zo heb ik nu een deel van de deken gebruikt. Het is wel even wennen want er zat zwart/wit geblokte stof omheen, maar zo in de winter staat het wel lekker warm. Ach en ben ik er flauw van of moet de deken ergens anders dienst gaan doen dan haal ik het er toch gewoon weer vanaf!


Na aanleiding van een vraag;
Ik was de dekens 1 of 2x en dan ook nog naspoelen met wasverzachter. ( niet goed voor het milieu).
En voordat ze mee naar huis mogen onderwerp ik ze wel aan een strenge inspectie want niet iedere deken gaat zomaar mee!

Voorwaarden zijn o.a:

1. ze moeten er goed uitzien
2. de kleuren moeten me aanspreken
3.  100 % zuiver scheerwol 
4. en ze mogen geen fortuin kosten, want dan is het niet leuk meer!

No comments:

Post a Comment